افتخاری: وزیر ورزش درباره جایگزین پورحیدری تصمیم می گیرد/ پورحیدری فردی با اخلاق بود

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باشگاه باید تصمیم گیری کند و جایگزین پورحیدری را مشخص کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سید رضا افتخاری در پایان جلسه امروز (شنبه) در باشگاه استقلال اظهار داشت: پیش از هر چیز جا دارد درگذشت منصور پورحیدری را به هواداران،‌ خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت بگویم. امیدوارم خدا به همه صبر بدهد. امروز جلسه‌ای تشکیل دادیم تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع و ختم مرحوم پورحیدری انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فردا (یکشنبه) هوای تهران بارانی است و ترافیک سنگینی در مرکز شهر وجود دارد، مراسم تشییع را از ورزشگاه شیرودی به ورزشگاه آزادی منتقل کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: از هوادارانی که فردا در مراسم تشییع شرکت می‌کنند، خواهش می‌کنم با خودروی شخصی نیایند تا از ایجاد ترافیک جلوگیری شود. همچنین مراسم ختم مرحوم پورحیدری از ساعت 16 تا 17:30 روز سه‌شنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

افتخاری خاطرنشان کرد: مراسم تشییع از ساعت 9:30 به مدت یک ساعت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سپس پیکر مرحوم پورحیدری به بهشت زهرا (س) منتقل می‌شود تا کارهای تدفین انجام شود. با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و امکانات مختلف در اختیارمان قرار گرفته است. همچنین وزیر ورزش و جوانان در تماسی که با من داشت تأکید کرد هر چه در توان داریم برای برگزاری خوب و آبرومند این مراسم به کار بگیریم. پورحیدری به گردن فوتبال و ورزش ایران حق دارد.

افتخاری ادامه داد: او فردی با اخلاق بود که باید به عنوان الگو مدنظر قرار بگیرد. پورحیدری فقط متعلق به استقلال نبود بلکه او فردی قابل احترام برای همه جامعه ورزش بود. باید قدر پیشکسوتان‌مان را بدانیم و تلاش کنیم مراسمی به نحو احسن و در خور شأن این پیشکسوت عزیز برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به تعطیلی لیگ، فرصت حضور در مراسم وجود دارد. از مربیان و بازیکنان سایر تیم‌ها هم برای شرکت در این مراسم دعوت می‌کنم. رنگ مراسم فردا، ملی است. امیدوارم ورزشکاران از اخلاق و رفتار پورحیدری درس بگیرند و بدانند این مراسم برای همه خواه دبود اما اینکه چرا این قدر درگذشت پورحیدری جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد فقط به خاطر رفتاری است که او در دوران حیاتش داشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که برخی از پیشکسوتان و دوستان پورحیدری قصد داشتند برای او مراسم یادبود برگزار کنند اما قرار شده باشگاه این اقدام را انجام دهد، گفت: پورحیدری فردی محبوب بود که متعلق به باشگاه استقلال است. ما مانع فعالیت هواداران و دوستان او نیستیم. همه آنها صاحب اختیار هستند ولی کارها برای هماهنگی بیشتر به باشگاه سپرده شده است. از همه هواداران و دوستان او دعوت می‌کنیم، اگر قصد برگزاری مراسمی را دارند با باشگاه هماهنگ شوند و همه امور تحت نظر باشگاه پیگیری شود.

افتخاری تأکید کرد: وزیر ورزش از من خواسته تا امور را مدیریت کنم. هزینه برگزاری مراسم هم برعهده باشگاه است. به همین خاطر امروز تمامی دستگاه‌ها از شورای تأمین گرفته تا نیروی انتظامی و نهادهای نظارتی را به باشگاه دعوت کردیم و هماهنگی لازم را برای اجرای مراسم به بهترین شکل به وجود آوردیم. از تمامی دوستان و هواداران دعوت می‌کنیم که اگر می‌خواهند اقدامی انجام دهند این کار در چارچوب فعالیت‌های باشگاه باشد. به هیچ وجه مانع کسی نمی‌شویم اما می‌خواهیم مراسم یک کاسه و یکدل برگزار شود.

وی در پایان در مورد اینکه پس ار درگذشت پورحیدری، یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال کم شده و چه کسی جایگزین او خواهد شد، گفت: در این مورد وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باشگاه باید تصمیم گیری کند و جایگزین پورحیدری را مشخص کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار