مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال گفت:منصور پورحیدری با نظر شخص پسر و همسرش از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع می شود.

کاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مکان برگزاری مراسم تشیع زنده یاد منصور پورحیدری اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم که قرار بود مراسم تشییع پیکر مرحوم پورحیدری در شیرودی برگزار شود و مسئولان فکر کرده بودند آ ورزشگاه آزادی به دلیل جمعیت برای برگزاری مراسم بهتر باشد اما خانواده پورحیدری در نظر ندارند مردم به زحمت بیفتند و بر همین اساس مراسم در سیرودب برگزار می شود .

وی ادامه داد: در حال حاضر در خانواده مرحوم پورحیدری هستم و خانواده مرحوم نظرشان این است مراسم در شیروودی برگزار شود و یا اینکه در درب منزل این امر صورت بگیرد . از طرفی طیق خصوصیات یکه ما از پورحیدری می شناسیم خودش نیز راضی به این نیست مردم به زحمت بیفتند و به آزادی بیایند .

اولیایی افزود: اینکه مردم بخواهند به آزادی بیایند غیر منطقی است و مسئولان نباید برای تشییع پیکر فرد دیگر تصمیم گیری کنند .مراسم تشییع وی از ساعت 9 صبح فردا در ورزشگاه شهید شیرودی آغاز می شود.این تصمیم قطعی و مطابق نظر و رای خانواده منصور پورحیدری است.منصور پورحیدری با نظر شخص پسر و همسرش از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار