سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در ابتدا باید بگویم که در تمرین امروز بچه های تیم گم شده ای داشتند و ما اصلا عادت به نبود منصور خان نداریم.

منصوریان:امروز بچه ها در تمرین گم شده ای داشتند/عادت به نبود منصور خان نداریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان پس از حضور آبی پوشان در منزل منصور پورحیدری اظهار داشت:در منزل پورحیدری حضور یافتیم که بگوییم امروز بچه های ما در تمرین چیز گم شده ای داشتند و ما اصلا عادت به نبودن پورحیدری نداریم.مدت ها چشم امیدمان به بازگشت او بود و اینکه بتوانیم حتی برای یک بار هم که شده او را دوباره در تمرین نظاره گر باشیم.

وی ادامه داد:منصور خان همیشه پیش ماست،همانطور که ناصر خان و غلامحسین خان پیش ما هستند.همه کسانی که از سال 55 به این سمت در استقلال بازی کردند شاگرد منصورخان بودند.من و محمد خرمگاه افتخار شاگردی پورحیدری را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود:پدر از بین ما رفت اما دور نشده است.برای تجدید دیدار با خانواده پورحیدری به منزلش رفتیم و از امروز می خواهیم برای منصورخان فوتبال بازی کنیم.امسال هر مقامی کسب کنیم به پورحیدری تقدیم می کنیم،یاد او همیشه برای ما زنده است و امیدوارم پرچمدار خوبی برای منصورخان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۵
الان وقتش نیست اما منصور خان با این ادم به عنوان مربی استقلال مشکل داشت حالا چی شده که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۵
همه اش دروغه وظاهرسازیه
آخرین اخبار