رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به سرد شدن هوا ، خاموش کردن یخچالهای نگهداری مرغ و ماهی در مراکز عرضه به دلیل تغییرات دمایی و انتقال آلودگی به فرآورده های خام دامی ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مهدی مهرزاده همچنین گفت : قطعه بندی مرغ از سوی واحد های عرضه  و خارج کردن مرغ از حالت بسته بندی و فروش آن به صورت فله ممنوع است .

وی افزود : فقط در صورت درخواست خریدار و در حضور وی قطعه بندی مرغ انجام و به طور کامل انجام داده می شود .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت : گوشت بوقلمون هم باید به صورت قطعه بندی شده و در بسته بندی مجاز عرضه شود و هرگونه فروش لاشه کامل بوقلمون و یا قطعه بندی آن در واحد ممنوع است .

مهرزاده اضافه کرد : عرضه مرغ فله باید در بسته بندی های کشتارگاه و با تاریخ تولید و پلمب انجام شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت : همچنین در موارد زنده فروشی ماهی ، باید  صید ماهی در حضور مشتری و به تعداد درخواست انجام  و از صید بیش از حد ماهی خودداری شود.

وی یادآور شد : برودت صفر تا چهار درجه برای فرآورده های خام دامی تازه و ماهی و 18- برای فرآورده های منجمد باید تامین شود.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت : عرضه کنندگان از نگهداری آلایش حذفی و فرآورده های تاریخ گذشته در مراکز عرضه به هر عنوان بپرهیزند و از منجمد کردن فرآورده های تازه و دیفراست فرآورده های منجمد خودداری کنند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.