اعتبار 109 میلیون ریالی از بابت برنامه 30490 خدمات توانبخشی اختصاص داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فریقی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از اعتبار 109 میلیون ریالی از بابت برنامه 30490 خدمات توانبخشی، به نیاز سنجی واقعی و برآورد دقیق اعتبار مورد نیاز جهت ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان استثنایی خبر داد.
وی افزود: در 3 سال اخیر تلاش مضاعف مسئوولان آموزش و پرورش استثنایی کشور در راستای ارتقاء سطح پوشش خدمات رسانی و افزایش توانمندی در کسب مهارت های زندگی و استقلال فردی و اجتماعی دانش آموزان یاد شده بیش از گذشته فراهم شده است.
فریقی خاطر نشان کرد: در سال جاری (آبان ماه) از تمامی مدارس استثنایی استان، برآورد دقیقی از نیاز به خدمات توانبخشی اعم از تعمیر، تجهیز، خرید وسایل کمک توانبخشی و خرید خدمات توانبخشی انجام شده است که بیانگر نیاز بیشتر دانش آموزان به دریافت این خدمات است.
این مقام مسئول دلیل نیاز بیش از پیش به اعتبار مد نظر را به جهت داشتن بالاترین نرخ بازنشستگی کارکنان استثنایی به ویژه در بخش توانبخشی و فرسودگی تجهیزات توان بخشی عنوان نمود.
گفتنی است نیاز این استان در مرحله دوم به اعتبار برنامه 30490 خدمات توانبخشی جهت پوشش بیشتر خدمات در سطح استان مبلغ  یک میلیارد ویکصد وشصت ونه میلیون وپانصد وده هزار ریال می باشد.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.