کرمانشاه؛

خدمت رسانی 15 پایگاه ثابت وسیار به زوار اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 15 پایگاه ثابت و سیار برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین در مسیرهای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدرضا امیریان  ادامه داد: این پایگاه‌ها به فاصله 20 کیلومتر در مسیرهای مختلف استان  آماده باش است.در هفت پایگاه نیز ظرفیت برای اسکان اضطراری زائرین فراهم شده که در هر پایگاه ظرفیت اسکان اضطراری 50 تا 60 نفر وجود دارد، اما متولی اصلی اسکان در این ایام سپاه پاسداران است.


وی با بیان اینکه تعداد نیروهای هلال احمر که در این ایام برای ارائه خدمات به زائرین پای کار هستند بیش از 150 نفراست افزود: بیش از 100 دستگاه آمبولانس، ماشین و ست‌های امداد و نجات، اتوبوس آمبولانس و... نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از 15 روز قبل از اربعین همه امکانات و نیروها در آماده‌باش خواهند بود، تصریح کرد: در هفته پایانی مانده به اربعین آماده باش تشدید خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه در ارائه خدمات امداد و نجات معین استان ایلام نیز هست و به زواری که از این استان تردد می‌کند نیز ارائه خدمات می‌دهد، خاطرنشان کرد: چهار اکیپ امداد و نجات ما فقط برای ایلام آماده باش است.

به گفته این مسئول، بالگرد هلال احمر کرمانشاه نیزدر این ایام پای کار است. این کار به صورت متمرکز به سازمان امداد و نجات هلال احمر در مرکز کشور واگذار شده که از نیرو و توان همه استان‌ها از جمله کرمانشاه استفاده خواهد کرد.

وی افزود: دستگاه‌های دیگری از جمله اورژانس، پلیس، دانشگاه علوم پزشکی، مسکن و شهرسازی و ... نیز عضو کمیته امداد و نجات هستند و جلسات هماهنگی برای خدمت رسانی به زوار اربعین از حدود سه ماه قبل برگزار شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.