آزمایشگاه تشخیص طبی و پاتولوژی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی در کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهر زنجان از اول آبان امسال فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدی مسئول کلینیک‌های ویژه‌ دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در راستای عملیاتی و اجرایی کردن طرح بزرگ جهادی تحول نظام سلامت و با هدف کاهش میزان پرداختی، افزایش سطح دسترسی بیماران، ارتقا کیفیت، کاهش هزینه و حوادث احتمالی ناشی از تردد بین مراکز و موسسه های مختلف خدمات خاص این بخش تجمیع و در کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی زنجان ارائه می شود.
وی افزود: بر این اساس از ابتدای آبان امسال آزمایشگاه کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی "هفت تیر" زنجان با تعرفه دولتی و در 2 شیفت صبح و عصر به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات ارائه می کند.
محمدی خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه در بخش های مختلف بیوشیمی، هماتولوژی، سرولوژی، هورمون شناسی (تومور مارکرها، ایمونولوژی، به روش کمی لومیناس) میکروب شناسی، انگل شناسی و سم شناسی (مواد مخدر) را به شهروندان و مراجعه کنندگان خدمات پاراکلینیک ارائه خواهد کرد.
گفتنی است اکنون کلینیک ویژه در حال احداث شهر زنجان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت همکاری، مشارکت و همراهی مسوولان استانی اوایل سال آینده به بهره‌برداری می رسد.
 
انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.