معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره خدمات درمانی و بهداشتی این دانشگاه برای دانشجویان خبر داد.

جزئیاتی از مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی شریف/ همکاری اورژانس تهران با دانشگاه
آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مرکز بهداشت دانشگاه گفت: یک مرکز بهداشت و درمان مستقر در داخل دانشگاه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با حضور سه پزشک به دانشجویان و خوابگاهها خدمات می دهد.

وی با بیان اینکه هر خوابگاه بطور مجزا مرکز بهداشت و درمان ندارد، ادامه داد: مشاوران در تمام خوابگاهها حدود یک الی دو روز در هفته حضور دارند و دانشجویان هم برای بحث های مشاوره ای به آنها مراجعه می کنند.

آرانی با اشاره به مجوز بهداری شبانه روزی دانشگاه و وجود آمبولانس اظهار داشت: حدود دو سه سالی است که طی قرارداد با اورژانس تهران (به منظور رسیدگی به حوادث و اتفاقاتی که از ساعت 8 شب به بعد رخ می دهد) و دو بیمارستان حضرت رسول (ص) و یادگار امام (ره) با آنها برای رسیدگی هماهنگ هستیم.

وی افزود: هرچند که اگر مشکلی برای دانشجویان رخ دهد از ساعت 8 صبح به مرکز کلینیکی دانشگاه مراجعه می کنند اما مسئولان خوابگاهی درصورت لزوم اقدامات لازم را با توجه به قراردادهای مذکور انجام می دهند.

گفتنی است؛ پیش از این ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی اعلام کرده بود تمامی خوابگاههای وزارت علوم به امکانات اولیه خدماتی و درمانی مجهز شدند و در حال حاضر هیچ خوابگاهی نیست که امکانات اولیه درمانی مانند آمبولانس را نداشته باشد، از این رو تمامی خوابگاه‌های دانشجویی نیز آمبولانس دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.