محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، گزارشی از همایش محیط زیست را به مخاطبان خود ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش سیاست های کلی محیط زیست، اجرا و نظارت با هدف پیگیری روند تحقق سیاست های کلی محیط زیست، در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد و محسن رضایی در سخنرانی خود از خانم ابتکار و دوستانشان که در سیاست گذاری کمک کرده و بر اجرای این سیاست ها همت گماشتند تشکر کرد.

در همین راستا سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن گزارش کوتاهی از همایش محیط زیست  از رویکرد رهبری به محیط زیست گفتند.

رضایی نوشت:
"محیط زیست
سال گذشته سیاست‌های کلی حفظ  محیط زیست ، از سوی رهبر انقلاب و با مشورت مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت، مجلس و قوه قضاییه ابلاغ شد. ما در دبیرخانه، نظرات اکثر کارشناسان صاحب نام در عرصه محیط زیست را گرفتیم و در این سیاست‌ها لحاظ کردیم. در کنفرانس بین‌المللی محیط زیست در پاریس، هنگامی که این سیاست‌ها مطرح شد غالب شرکت‌کنندگان، آن‌را تحسین و پیشرفته تلقی کردند. امروز در همایش محیط زیست، از مجلس، دولت و قوه قضاییه خواسته شد تا در اجرایی کردن این سیاست‌ها سرعت به‌خرج داده و قانون جامع حفظ محیط زیست و برنامه اجرایی را تهیه کنند، همچنین به تشکیل پلیس محیط زیست اهمیت ویژه ای بدهند."





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار