در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .
در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.
بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های 24 ساعت اخیر شان بگذاریم.

على مطهرى نماينده مردم تهران،رى،اسلامشهر،شميرانات و پرديس در مجلس شوراى اسلامى نوشت:

"مرقد جناب هاني ابن عروه (مسجد كوفه) از اصحاب امام حسين علیه السلام كه قبل از قيام كربلا در كوفه شهيد شدچهاردهم آبان 95."




مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:

حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، دکتر مسعود پزشکیان  نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، خانم  معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست ، دکتر   محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سیاست‌های کلی محیط زیست، اجرا و نظارت. صبح روز یکشنبه شانزدهم آبان همایش سیاست‌های کلی محیط زیست، اجرا و نظارت در محل مجلس قدیم برگزار شد.
نمایندگان مجلس معتقدند که قطعاً توسعه بدون محیط زیست محقق نمی‌شود و ما باید مراقب#منابع_طبیعی خود از جمله  آب،  خاک،  هوا و جنگل باشیم زیرا آنها نتیجه 4 میلیارد سال هستند که امروز در اختیار ما قرار گرفته اند. با تأکید بر آمادگی پارلمان برای تصویب قوانین حمایت از محیط زیست] در شرایط کنونی لایحه خاک و آب در مجلس مطرح است و نمایندگان مردم در خانه ملت آمادگی دارند، هر قانونی را برای حمایت از این حوزه تصویب کنند.

یکی از مسائل مهم در حوزه محیط زیست، آگاهی از میزان منابع طبیعی است، از این رو باید بدانیم که ما چه مقدار آب، خاک و جنگل برای زندگی کردن داریم بهره‌گیری بی رویه از خاک برای توسعه شهرها به هیچ وجه درست نبوده و این منابع غیرقابل بازگشت هستند، بنابراین زمانی به خودمان می‌آییم که دیگر کار از کار گذشته است، از این رو اگر به داشته‌ها و منابع خود بی‌توجه باشیم، زندگی نسل‌های #آینده غیرممکن خواهد شد.



على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم سارى و مياندورود نوشت:

"امروز،جلسه با مهندس نوروزى مديركل راه وشهرسازى استان درخصوص بررسى مشكلات مسكن مهر مياركلا"




غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:

"پیام تسلیت مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی بمناسبت شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام-(به روایتی)"




 غلامرضا تا جگردون نماينده مردم  گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت: "ديدار با جمعي از قشقاييها"




محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود نوشت: "افتتاح مسابقات علوم پزشكي مازندران"



فریده اولادقباد" نماینده مردم  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نوشت: "جلسه نمایندگان تهران با مسئولین پلیس فتا"



محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوشت: "پردیس فارابی قم. قرائت فاتحه برمزار شهیدگمنام. پس از سخنرانی درجمع انجمن اسلامی دانشجویان 16 آبان 95"



زهرا ساعی نماينده مردم  تبريز،اسكو و آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى نوشت:

"دیدار زهراساعی با وزیر اقتصاد و سه نماینده پارلمان ترکیه حول محور ارتقای سرمایه گذاری طرف ترک در تبریز  در حاشیه مذاکرات محمود واعظی، وزیر ارتباطات و نیهات زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه، زهرا ساعی نماینده تبریز،آذرشهر و اسکو در دیداری جداگانه بر ارتقای توسعه روابط ایران و ترکیه با محوریت سرمایه گذاری طرف ترک در تبریز تاکید کرد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
درود بر علی مطهری
آخرین اخبار