سردشت؛

شهیدان ، طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت از خانواده شهید عرصه سلامت، سعید محمودی تقدیر وتشکرکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دکتراسماعیلی ثانی در این دیدار معنوی گفت: شهیدان، طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار هستند و اطاعت از راه و مرام شهیدان بر تمامی ملت بصیر و ولایی ایران واجب است. وی تکریم خانواده های شهدا و جانبازان علی الخصوص خانواده شهید سعید محمودی را موجب دلگرمی این افراد و خانواده های آنها ذکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مصادیق بزرگداشت شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است تصریح کرد : بزرگداشت شهدا به معنای معرفی الگو و قهرمان به جوانان است تا بتوانند از زندگی این انسان های بزرگ درس بگیرند.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان سردشت در پایان با بیان اینکه شهیدان شفیع ما در روز جزا هستند ، اضافه کرد: صبر ، گذشت و پایداری خانواده شهدا هدایتگر راه ایجاد امنیت در نظام جمهوری اسلامی است.

در این دیدار از طرف یادوراه شهداء توسط مرکزبهداری شمالغرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهداء تندیس و لوح یادبود قدردانی بعمل آمد.

لازم به ذکر است شهید سعید محمودی در21 تیر ماه سال 63 در حین انجام ماموریت توسط گروهگ ضد انقلاب در بلوار 7تیر سردشت به درجه رفیع شهادت نائل امد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.