به مناسبت هفته تربیت بدنی معاون تربیت و بدنی سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مجموعه ای از کارکنان این بخش با خانواده شهید مولا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در دیدار با خانواده شهید مولا گفت: جامعه فرهنگی قدردان خون شهدای مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی بوده و در مقابل عظمت خون این شهیدان سر تعظیم فرود می آورد..

ولی حسینی بیان کرد: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا، مایه افتخار و عزت و ارتقا انگیزه خدمت به جامعه ایران اسلامی می باشد.

وی گفت: کشور اسلامی ایران در راه مبارزه با اعتیاد شهدای زیادی تقدیم کرده است لذا نوجوانان و جوانان باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های خود و مشارکت فعال در امر مبارزه با اعتیاد، راه شهدا را ادامه دهند تا بتوانند با جریان سازی فرهنگی و ایجاد حساسیت های لازم با پدیده شوم اعتیاد بطور جدی مبارزه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ادامه افزود : جایگاه ایران اسلامی در راه مبارزه با اعتیاد، مرهون ایثار و فداکاری های شهداست که در راه مبارزه با اعتیاد از جان خود گذشتند تا نیروی جوان و سرمایه انسانی بتوانند در مسیر پیشرفت کشور اسلامی مان گامهای استواری بردارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.