شیراز؛

گازرسانی به 20 روستای داراب

اقدامات گاز رسانی به 20روستای شهرستان داراب انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب گفت: با اجرای این طرح، تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گازدر این شهرستان به 100 روستا می رسد که این گازرسانی به بخش فورگ و منطقه کوهستان نیز در دستور کار قرار می گیرد.
وی در دیدار با مهندس زاهدی نماینده و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس بیان کرد: سرعت در انتخاب پیمانکار، تکمیل بزرگراه های فسارود و داراب به جنت شهر و تعریض تا بخش فورگ و ساخت 30 کیلومتر بزرگراه ورودی داراب و کمربندی جنوبی و غربی در دستور کار قرارگرفت.
فرماندار داراب  در دیدار با مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس  تصریح کرد:با همکاری ویژه دو طرف به زودی ادامه روشنایی بزرگراه داراب به شیراز، تقاطع غیر هم سطح ورودی داراب و رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گیرد.
همچنین فرماندار داراب در دیدار با کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس افزود: احیای زمین چمن داراب، پیگیری اخذ اعتبارات نفت برای چمن مصنوعی زمین شماره 2 استادیوم تختی، شروع به کار نصب چمن مصنوعی ورزشگاه شماره 2 داراب و تکمیل 11 سالن ورزشی در حال ساخت از مصوبات این سفر بود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار