رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی گفت: برگزیده آثار نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا با عنوان نهمین کتاب دست‌های کوچک دعا چاپ و منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛میلانی گفت: کتاب دست‌های کوچک دعا شامل برگزیده آثار نهمین جشنواره دست‌های کوچک دعا است که در مرداد ماه سال 94 توسط حوزه هنری استان برگزار گردید و مشتمل بر منتخب دعاها و دلنوشته‌های کودکان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه مجموعه نهم کتاب دست‌های کوچک دعا توسط دبیرخانه دائمی جشنواره دست‌های کوچک دعا گردآوری شده است؛ افزود: در این کتاب 34 اثر برگزیده و منتخب دعاهای کودکان این مرز و بوم منتشر شده است.

میلانی خاطرنشان کرد: از این تعداد دعاهای منتشر شده پنج مورد مربوط به بخش ویژه نهمین جشنواره دست‌های کوچک دعا یعنی ایران آینده( 1404) است.

رئیس حوزه هنری استان گفت: کتاب فوق در 72 صفحه به صورت تمام رنگی و برای گروه سنی « ب»، « ج» و « د»، توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری منتشر شده است.

میلانی افزود: نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا با معرفی نفرات برتر و برگزیده  از میان 54 هزار و 765 اثر از ایران و کشورهای افغانستان و تاجیکستان و جمهوری آذربایجان در مرداد ماه سال 94 همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به کار خود پایان داد.  


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.