رئیس دانشگاه پیام نور نطنز از راه‌اندازی دفتر مشاوره دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حمیدی  در جلسه کمیسیون دانشجویی نطنز اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی دانشگاه پیام نور رفع دغدغه‌های فرهنگی جامعه است و بدین منظور مجتمع فرهنگی این دانشگاه با مساحت 500 متر مربع ساختمان مجهز از سال گذشته فعالیت خود را شروع و همه تشکل‌های دانشجویی مانند بسیج، هلال‌احمر و کانون مسجد دانشگاه در آن مستقر شده و همچنین دفتر مشاوره روز هم راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در این دانشگاه رشته‌های روان‌شناسی تدریس می‌شود، سعی کردیم از ظرفیت اساتید این رشته در بحث مشاوره تحصیلی و خانوادگی بهره‌ ببریم و در همین راستا دفتر مشاوره دانشجویی رایگان در دانشگاه راه‌اندازی کردیم تا دانشجویان بتوانند از آن استفاده کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور نطنز تشکیل اتاق فکر فرهنگی دانشگاه و برگزاری همایش بیوتروریسم را از جمله اقدامات فرهنگی دانشگاه برشمرد و گفت: با توجه به نیاز دانشجویان و همچنین جامعه، آماده برگزاری برنامه‌های با موضوعات روز مبتلا به‌ جامعه هستیم.

حمیدی توجه به نشاط فرهنگی دانشجویان را از جمله اولویت‌های دانشگاه برشمرد و بیان کرد: در این راستا از کلیه تیم‌های ورزشی و برنامه‌های فرهنگی شرکت‌ کننده در مسابقات استان حمایت می‌کنیم، چرا که اعتماد داریم که این‌ها به رشد و بالندگی اجتماعی و فرهنگی جامعه کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های دانشگاه تقویت کرسی‌های آزاداندیشی است و در این راستا سعی می‌کنیم با بهره‌گیری از اساتید مجرب و استفاده از ظرفیت دانشجویان کرسی‌های آزاداندیشی را برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور نطنز توجه ویژه به ایاب‌ و ذهاب داخل شهر دانشجویان و همچنین اصلاح جاده ورودی دانشگاه‌ها را از جمله مشکلات دانشگاه برشمرد و خواستار رفع این مشکلات شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.