مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از تشکیل اتاق فکر مشترک با بسیجیان این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی رضازاده، در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: این سازمان برای تشکیل اتاق فکر مشترک با بسیجیان کاشان در حوزه برنامه ریزی و جریان سازی فرهنگی آمادگی دارد.

وی،با تاکید بر اینکه مقابله با جنگ نرم نیازمند جبهه فرهنگی است افزود: انتظارات گسترده شهروندان از عرصه فرهنگ مدیریت شهری قابل تامل و توجه است.

به‌گفته‌وی، حوزه مدیریت شهری به لحاظ تنوع تفکرها، سلایق و نگرش ها با سایر

بخش‌های ارائه کننده خدمات فرهنگی و اجتماعی متفاوت است و بر اساس همین تفاوت دیدگاه‌ها ممکن است قضاوت‌هایی در مورد عملکرد این عرصه صورت گیرد.

مشاور شهردار کاشان، بر لزوم تشکیل تیم های اندیشه ورزفرهنگیدر کاشان تاکیدکرد و گفت: نگرش انقلابی توأم با جامعه محوری در تولید آثار فرهنگی ضروری است.

رضازاده، رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در چارچوب منویات و دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری را خاطرنشان‌کرد و گفت:با خط مشی قراردادن منویات و دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری می‌توان به نگاه مردمی مبتنی بر اعتقادات و ارزش‌های الهی دست یافت.

وی، تئاتر ملی مهر و موسیقی و نواهای انقلابی را نمونه‌هایی از به کار گرفتن ابزار هنر برای ارائه مفاهیم اجتماعی، اعتقادی و باورهای دینی و ملی مردم جامعه در برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برشمرد.

به‌گفته‌وی، امروز که جنگ نرم دشمن در شمایل ناتوی فرهنگی خودنمایی می کند حجم و روند فعالیت‌های کنونی فرهنگی نمی‌تواند ابزار کارآمدی برای مواجهه با این خطر جدی باشد بلکه باید با تولید آثار جذاب و تأثیرگذار برای نسل جوان خود را برای حضور فعال تر در این نبرد حق و باطل آماده کرد.

رضازاده، در پایان با تأکید بر نگاه ویژه به بسیج به عنوان نهادی انقلابی، مردمی و مقدس، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های اجرایی و برنامه ریزی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را به عنوان مجموعه تخصصی حوزه مدیریت شهری در امر جریان سازی فرهنگیخواستارشد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار