آخرین نظرسنجی بلومبرگ از برتری 3 درصدی هیلاری کلینتون بر دونالد ترامپ خبر می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ،«هیلاری کلینتون،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب دموکرات 3 درصد از رقیب خود از حزب جمهوری‌خواه –دونالد ترامپ- جلوتر است. آخرین نظرسنجی ملی سیاسی بلومبرگ نشان می‌دهد تمرکز کمپین کلینتون بر زنان، آمریکایی‌های لاتین تبار و سیاهپوستان می‌تواند به ورود این نامزد دموکرات به کاخ سفید منجر شود.

این نظرسنجی نشان می‌دهد کلینتون با جلب حمایت 44 درصدی از ترامپ که تنها حمایت 41 درصد را به خود اختصاص داده، پیشی گرفته است. نظرسنجی مذکور از جمعه عصر تا یکشنبه بعد ازظهر و پیش از اعلام نتایج تحقیقات اف‌بی‌آی درباره پرونده ایمیل‌های کلینتون، انجام شد.

زمانیکه کومی از بررسی دوباره ایمیل‌ها یکلینتون خبر داد جان تازه‌ای در کمپین ترامپ دمیده شد؛ اما با رد احتمال محکومیت کلینتون، روند به نفع این نامزد دموکرات تغییر یافت.

آخرین نظرسنجی بلومبرگ: برتری 3 درصدی کلینتون بر ترامپ


بیش از یک‌سوم رأی‌دهندگان احتمالی -37 درصد- می‌گویند رأی خود را ارائه داده‌اند و کلینتون با 46 درصد آراء بر ترامپ با 38 درصد آراء برتری دارد. نتایج این نظرسنجی یک تصویر ملی از رقابت‌ها ارائه می‌دهد و واقعیت انتخابات در هر ایالت را نشان نمی‌دهد. 


آخرین نظرسنجی بلومبرگ: برتری 3 درصدی کلینتون بر ترامپ


این نظرسنجی که 799 رأی‌دهنده احتمالی را شامل می‌شود، دارای خطای مثبت/منفی 3.5 درصدی است. 

«گری جانسن،» از حزب لیبرترین حمایت 4 درصد شرکت‌کنندگان و «جیل استاین،» از حزب سبز 2 درصد آراء را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار