دومین سال از "جاذبه" عازم عراق می شود

همزمان با اربعین حسینی، برنامه تلویزیونی "جاذبه" در دومین سال از اجرای خود عازم کربلا می شود.

دومین سال از پیام  ابراهیم پور تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سری جدید برنامه "جاذبه" گفت: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی برنامه تلویزیونی "جاذبه" توفیق پیدا کرد تا در دومین سال از اجرا، عازم نجف اشرف و کربلای معلی شود.

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه در دو بخش کشور ایران و عراق از پنجشنبه به بدرقه زائرین حسینی می رود و من به عنوان تهیه کننده کشور عراق از شنبه تا اربعین حسینی تهیه و تولید این برنامه را برعهده دارم.

تهیه کننده "ماه نشان" درباره ساختار این ویژه برنامه عنوان کرد: "جاذبه" در قالب برنامه ای زنده با ساختار مستند به صورت زنده از شنبه تا اربعین در دو بخش 15:30 تا 16 و 22تا 22:30 همراه زائرین پیاده روی این همایش بزرگ حسینی می شود. 

ابراهیم پور افزود: این برنامه در روزهای شنبه و یکشنبه از بام حرم امیرالمومنین(ع) و در دو روز پایانی از کربلای معلی به روی آنتن می رود. همچنین به مدت 6 روز نیز با توقف زیر عمود 1080، درموکب خانم حضرت معصومه (س) افتخار خادمی و میزبانی زائرین حسینی را داریم. 

وی پیرامون اجرای برنامه ایران اظهار داشت: همزمان در تهران و دیگر شهرهای ایران برنامه "جاذبه" به کارگردانی میلاد باریکانی به پوشش اعزام زائرین حسینی می پردازد. 

ابراهیم پور در پایان خاطرنشان کرد: در بخش ويژه سفرنامه عراق،  برنامه با حضور اکثریت مردم و بدون حضور کارشناس مذهبی و مجری به صورت زنده به روی آنتن می رود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار