مشهد؛

مشهد نمادی از معرفی هویت شیعی به جهان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویداد پایتخت فرهنگ اسلامی -مشهد 2017 اتفاق جدیدی را برای مشهد رقم خواهد زد و آن توسعه گردشگری مذهبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صالحی امیری در نشست خبری که با حضور استاندار خراسان رضوی در نمایشگاه مطبوعات کشور با بیان اینکه مشهد نمادی از معرفی هویت شیعی به جهان است افزود: افتخار عظیمی است که مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه توریسم مذهبی افتخار ایران اسلامی در 2017 خواهد بود، گفت: میزبانی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ بهترین رویداد کشوریست و باید به نحوه عالی برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: باید در خصوص فرهنگسازی در مشهد مقدس برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شود و توجه بیشتری نسبت به پایتخت معنوی کشور داشته باشیم.

صالحی امیری گفت: خوشبختانه فعالیت‌های دستگاههای اجرایی برای این رویداد نهادینه شده است و نکته مهمی که اینجا مطرح می‌شود بحث اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این رویداد است.

وی درباره عملکرد رسانه ها درخصوص رویداد مشهد 2017 افزود: اقدامات اجرایی و تبلیغاتی انجام می دهیم و از رسانه ها انتظار تولید محتوای لازم در این زمینه را داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم این رویداد بسیار عالی برگزار شود.

صالحی امیری با تاکید بر اینکه اگر این پشتیبانی به موقع نباشد فرصت‌ها از دست می‌رود، گفت: وزارت ارشاد هرگونه پشتیبانی را به موقع و متناسب با نیاز رویداد داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.