بیش از 200 یتیم خراسان شمالی چشم انتظار حمایت خیران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت : بیش از 16 هزار و 435 حامی در قالب طرح اکرام ایتام با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارند که بیشترین این افراد را فرهنگیان وکارمندان دولت تشکیل داده اند.

عباس اهرابی با اشاره به همکاری بیش از 16 هزار و435 حامی در قالب طرح اکرام، گفت: این حامیان در رده های شغلی متفاوتی با این نهاد همکاری دارند که کارمندان دولت وفرهنگیان بیشترین سهم این همکاری را دارند.

وی با اشاره به بررسی کمیته امداد در رابطه با مشاغل حامیان گفت: طبق ارزیابی انجام گرفته بر روی مشاغل حامیان، بیشترین افرادی که با این نهاد همکاری دارند شامل فرهنگیان و معلمان وکمترینشان پزشکان واساتید دانشگاه ها هستند.

اهرابی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و700 نفر فرهنگی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارند، افزود: حدود 17 درصد از حامیان کمیته امداد خراسان شمالی معلم هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت : امسال حدود هشت هزار کارمند دولت شامل نظامیان ،فرهنگیان وسایر کارمندان ارگان های دولتی با این نهاد همکاری دارند که این افراد 48 درصد کل حامیان طرح اکرام هستند.

وی با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام نیمه نخست امسال بیش از 46 میلیارد و 500 میلیون ریال به ایتام مورد حمایت خود کمک کردند افزود: این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 39 درصد رشد داشته است.

اهرابی با اشاره به اینکه 200 نفر از این ایتام فاقد حامی هستند، خاطر نشان کرد : افزايش تعداد حاميان، افزايش سرانه کمک به ايتام و نگهداشت حامي از مهم ترين برنامه هاي کمیته امداد در حوزه اکرام ایتام است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.