مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود امسال 15تا 20درصد زائران پیاده حرم رضوی افزایش پیدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زارع صفت در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه دهه آخر صفر، افزود: شعاری که امسال برای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نظر گرفته شده است خدمات شایسته، ترویج فرهنگ رضوی، اقدام و عمل با مشارکت مردمی، هم افزایی و انسجام مدیریتی است.

وی بیان کرد: ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی از آمادگی کامل برخوردار است و معاونت های دوازده گانه نیز بیش از گذشته آمادگی دارند.

زارع صفت اظهار داشت: پارسال بیش از 3میلیون و 226هزار نفر وارد مشهد شدند که 265هزار نفر زائر پیاده بودند که نسبت به سال قبل 93 ، 30درصد افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: باید به بهترین نحو به زائران پیاده خدمات رسانی شود و هم افزایی و تشریک مساعی بین دستگاه‌ها بیشترشود.

زارع صفت تصریح کرد: مدیریت یکپارچه برای خدمت رسانی به زائران پیاده، پیش بینی شرایط هواشناسی،پیش بینی 200هزار تخت اضطراری، آمادگی شهرداری و آموزش و پرورش برای اسکان زائران، مشارکت مردمی، فضاسازی شهری، شناسایی و هماهنگی محور حرکت زائران توسط فرمانداری ها، هماهنگی بین شهرهای مجاور، توجه به مباحث امنیتی و بیو تروریسم از دیگر مسائلی بود که دراین نشست مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.