مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی 9 موکب از محل موقوفات استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام آیت‌ عباسیان با بیان اینکه دو موکب اصلی در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه کار خدمت‌رسانی به زوار حسینی در ایام اربعین حسینی را بر عهده خواهند داشت، افزود: اولین موکب در ورودی شهر کرمانشاه( نزدیکی کارخانه سیمان) از امروز خدمت‌رسانی خود را به زوار عتبات عالیات آغاز کرده است.
به گفته عباسیان موکب دیگر در خروجی شهر کرمانشاه، جاده اسلام‌آباد غرب، نرسیده به ماهیدشت از روز گذشته کار خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات را آغاز کرده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود:  هفت موکب دیگر نیز در سطح استان و در نقاط مختلف پذیرایی از زائرین عتبات عالیات  در ایام اربعین حسینی را بر عهده خواهند داشت.
عباسیان با بیان اینکه نخستین موکب‌ اوقاف از روز گذشته (16 آبان ) آغاز به کار کرده، گفت: مابقی موکب‌ها نیز ظرف چند روز آینده آغاز به فعالیت کرده و تا چهار روز بعد از اربعین پذیرای زوار عتبات عالیات خواهند بود.
وی در ادامه با بیان اینکه موکب‌هایی که از محل موقوفات استان برپا شده‌اند، ظرفیت پذیرایی از 300 تا 500 هزار نفر از زوار را دارند، گفت: پیش‌بینی می‌شود موکب‌ها در مسیر رفت پذیرای بیشترین میهمانان باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.