استاندار کرمانشاه از شروع اجرای کریدور گردشگری بیستون به تاق‌بستان در ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی گفت: امسال مجموعه پروژه‌هایی که باید از اعتبارات و امکانات دولتی کمک بشوند را مشخص کردیم که ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح که به کاهش گره ترافیکی شهر کرمانشاه کمک کند، از جمله آنها است.
وی ادامه داد: پروژه دیگر مسیر گردشگری بیستون به تاق‌بستان است که مطالعه آن از گذشته آغاز و برای مدتی متوقف شده بود.
مدیر ارشد استان کرمانشاه از فعال شدن مجدد این طرح خبر داد و گفت: این پروژه نیز به مسیر اجرا افتاده  و به زودی و در همین آبان کار آن را شروع خواهیم کرد.
رازانی با بیان اینکه با ارتش و سپاه نیز رایزنی بر سر شیوه عقب نشینی آنها از حاشیه جاده صورت گرفته، اظهار کرد: اعتباراتی را برای این پروژه منظور کردیم که می‌تواند به رونق و شکوه شهر کرمانشاه منجر شود.
استاندار کرمانشاه در ادامه از ثبات در مجموعه مدیریت شهری یاد کرد و ادامه داد: مدتی است که دیگر دعوای شورای شهر و شهرداری را نداریم و امیدواریم این ثبات حداقل تا پایان عمر این دولت و این دوره شورا ادامه پیدا کند تا طی یکسال آینده شاهد کارهای مهمی در شهر کرمانشاه باشیم.
رازانی وجود ابرشهر کرمانشاه را یک مزیت نسبی برای استان دانست و تاکید کرد: متاسفانه امکانات و شرایط کنونی شهر کرمانشاه متناسب با جمعیت یک میلیون نفری نیست و شرایط مناسبی برای جذب سرمایه‌های فکری و مالی ندارد.
وی با بیان اینکه بدون یک شهر مرکز استان خوب و برخوردار نمی‌توانیم یک استان توسعه یافته داشته باشیم، خاطرنشان کرد: برای توسعه شهر کرمانشاه و هزینه کردن در این شهر اهتمام داریم.
در ادامه سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی مدتی که شهردار جدید در کرمانشاه روی کار آمده تغییرات سمعی و بصری شهر مشهود است.
وی از اختلافات گذشته شورای شهر و شهرداری کرمانشاه که منجر به عزل و نصب‌های متعدد می‌شد نیز یاد کرد و ادامه داد: اکنون فردی کاردان و کارشناس در شهرداری کرمانشاه مشغول به کار است که باید با تعامل با شورای شهر و همکاری با یکدیگر امور را پیش ببرند.
این نماینده مجلس اظهار کرد: زمان چندانی تا دوره جدید شورای شهر نداریم و در این مدت باید شاهد همکاری مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.