اهواز؛

عبور زائران با رضایتمندی کامل از مرز چذابه

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان ازرضایت کامل زائران حماسه اربعین حسینی که در حال عبور از مرز چذابه هستند خبرداد.

عبور زائران با رضایتمندی کامل از مرز چذابهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام کریم رجبی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: پیاده روی زائران و عزاداری های اربعین سنتی است که طی چند سال اخیر در ایران اسلامی شکل گرفته و کار بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: عزاداری های اربعین یکی از کارهای خیر و نیک جامعه اسلامی است که قطعا برکات معنوی بسیاری به دنبال دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: این سیل جمعیتی که مشتاقانه به زیارت امام حسین (ع) می رود برای جامعه و خود زائران اثربخشی بسیاری دارد.

رجبی بیان داشت: سال به سال مشتاقان امام حسین (ع) بیشتر شده و زیرساخت ها و امکانات فراهم است تا زائران به راحتی از مرز رد شده و به زیارت عتبات عالیات بروند.

وی عنوان کرد: کادر نیروی انتظامی مشتاقانه به زائران حسینی خدمت می کنند و تمام تلاشمان این است که زائران به راحتی از مرز عبور کرده و به زیارت امام حسین (ع) برسند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان گفت: خوشبختانه امکانات زیرساختی بسیار عالی است و امیدوارم همه زائران با رضایت از مرز عبور کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار