نفرات برگزیده رقابت‌های استانی قرآن و اذان در 2 گروه پاسداران و سربازان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های آنان در یاسوج مشخص شدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ بیش از 230 تن از پاسداران و سربازان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه خانواده‌های آنان ظرف 2 روز در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم و اذان به رقابت پرداختند.

نفرات مهدی رضایی، سید صداقت رضایی و محمدباقر رضایی حائز رتبه‌های اول تا سوم در رشته اذان ویژه پاسداران و سربازان در این رقابت‌ها شدند.

هیات داوران همچنین حسین جعفری، سعید فتاح زاده و سید احسان رضایی را حائز رتبه‌های اول تا سوم رشته مفاهیم در این گروه اعلام کردند.

میلاد شفیعی، علی تابش و صمد مصطفوی نیز سه نفر برتر رشته قرائت قرآن کریم در رقابت‌های استانی قرآنی ویژه پاسداران و سربازان شدند.

سید سجاد پرهیزگاران نفر اول در رشته ترتیل و سید جواد میرسالاری نیز تنها شرکت کننده و نفر برتر در رشته حفظ قرآن کریم این رقابت‌ها در گروه پاسداران و سربازان در این رقابت‌های معنوی انتخاب شدند.

در رقابت‌های قرآنی ویژه خانواده های پاسداران پریسا و راضیه دیو رخش در رشته ترتیل، کوکب اسد روز در رشته قرائت، میلاد شفیعی در رشته حفظ 20 جزء و مریم زکی پور در رشته حفظ 10 جزء حائز رتبه‌های برتر این رقابت‌ها شدند.

نفرات اول هر رشته در 2 گروه پاسداران و خانواده‌های آنان نیز به رقابت‌های کشوری که در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

به گفته سرهنگ صداقت رضایی مدیر روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نفرات دوم و سوم در رشته‌های مختلف ویژه پاسداران و سربازان نیز در استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.