رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با خبرنگار
صنعت، تجارت و کشاورزی گروه
اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که گلایه هایی از سوی افراد برای افزایش مجدد برخی برند های محصولات لبنی مطرح است، اظهار داشت: گرچه برای افزایش قیمت محصولات لبنی محدودیت و یا ممنوعیت خاصی وجود ندارد، اما با وجود مازاد تولید و رکود بازار گرانی مجدد توجیه ندارد.
وی افزود: با توجه به رکود حاکم بر بازار و شرایط رقابتی شرکت های لبنی، افزایش قیمت از سوی کارخانه ها با از دست دادن بازار مواجه خواهد شد.
باکری در پاسخ به این سوال که یک کارخانه معروف لبنی اقدام به افزایش مجدد برخی محصولات لبنی همچون ماست طی چند روز اخیر کرده است،بیان کرد: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و در اسرع وقت دلیل افزایش قیمت را از آن کارخانه جویا خواهیم شد.
دبیر انجمن صنایع لبنی تصریح کرد: اگر نرخ ماست به سبب تغییر درصد ماده خشک،چربی و پروتئین تغییر کرده باشد، قابل توجیه است.
انتهای پیام/