تا به امروز بیش از پنج هزار تراکت آموزشی و بهداشتی بین زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ربیحاوی  مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خدمات‌رسانی در حوزه سلامت به زائران اربعین حسینی از مدتها پیش در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز شده است، گفت: تاکنون ۱۱۷ جلسه با مسئولان و نیروهای خدماتی موکب ها و ایستگاه های صلواتی برگزار کرده ایم.

جعفر ربیحاوی افزود: ۵۱ مرکز پخت و عرضه نان در شلمچه تحت نظارت بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند که به طور مرتب از آنان سرکشی و مورد بازرسی قرار می گیرند. همچنین تا به امروز بیش از پنج هزار تراکت آموزشی و بهداشتی بین زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه توزیع شده است.

وی گفت: چهار منبع آب و ۷۳ مخزن ذخیره آب شرب موجود در شلمچه توسط کارشناسان ما به طور مرتب بازرسی و نظارت می شوند.

مدیر گروه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: تا امروز ۴۲۲ مرتبه موکب ها و ایستگاه های صلواتی موجود در منطقه شلمچه مورد بازرسی بهداشتی کارشناسان قرار گرفتند.

ربیحاوی با اشاره به انجام ۵۸۹ مرحله کلرسنجی آب در شلمچه گفت: بازدید کارشناسان بهداشت محیط از محل های پخت غذا به طور مرتب و منظمی انجام می شود.

وی از کلرزنی ۷۰ هزار لیتر آب نیز در این منطقه خبر داد و افزود: کارشناسان بهداشت محیط تاکنون ۲۹۳ مرتبه از تاسیسات رفاهی و سرویسهای بهداشتی موجود در منطقه شلمچه بازدید کرده اند.

ربیحاوی گفت: در زمان حاضر حدود ۳۰ نیروی بهداشت محیط در قالب تیم اجرایی و چهار نفر نیز در قالب تیم پشتیبان به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.