آغاز عملیات احداث کارخانه قند مهاباد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات احداث کارخانه قند مروارید مهاباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جلال محمودزاده نماینده مهاباد ضمن اعلام خبر گفت: با تلاش، پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته توسط مهندس جلال محمودزاده نماینده مردم در مجلس و با همت بخش خصوصی عملیات احداث کارخانه قند (کارخانه قند مروارید میلاد مهاباد) که جزو بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قند کشور خواهد بود در مساحت ٣٠هکتار از اراضی قزلقوپی و کوسه کهریز شروع گردید.

بر اساس این گزارش این کارخانه با ظرفیت روزانه پنج هزار تن محصول چغندر قند قادر خواهد بود سالانه در هر دوره کاری ۵۰۰ هزار تن محصول را جذب و تبدیل کند .

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامیدر این خصوص اظهار داشت : کارخانه قند مروارید میلاد مهاباد که جزو بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قند کشور خواهد بود در مساحت ٣٠هکتار از اراضی روستاهای قزلقوپی و کوسه کهریزە عملیات احداث آن آغاز گردیده است.

جلال محمودزاده افزود: بر اساس پیگیریهای صورت گرفته و مکاتبات انجام شده و همچنین همت بخش خصوصی دستگاه و تجهیزات خریداری و در حال انتقال به مهاباد هستند.

نماینده مردم مهاباد همچنین گفت: این کارخانه به طور مستقیم برای ٣۵٠ نفر شغل ایجاد می کند و با ظرفیت روزانه پنج هزار تن محصول چغندر قند قادر خواهد بود و سالانه قادر است در هر دوره کاری ۵۰۰ هزار تن محصول را جذب و تبدیل کند.

http://haje.ir/images/NewsGallery/1461.jpg


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن پیری ها چه سو
۲۲:۳۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
می خواهم کار کنم