تفاهم نامه ایمن سازی سه راهی شادمهر به کاشمر با حضور استاندار خراسان رضوی بین معاونت عمرانی استانداری، سازمان برنامه و بودجه، فرمانداری و شهرداری کاشمر و اداره کل راه و شهر سازی استان به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با عنایت به اولویت و ضرورت تسریع در اجرای پروژه ی ایمن سازی این محور و استفاده از تمام ظرفیت های وجود، تفاهم نامه ی مذکور در راستای تعریض و ایمن سازی محور ورودی شهر کاشمر حد فاصل ایستگاه پلیس راه تا میدان شهید غلامی به طول 9 کیلومتر منعقد شد.

بر این اساس، اجرای ابنیه ی فنی، تعریض، زیر سازی مسیر تا لایه ی آسفالت با محوریت شهرداری کاشمر است و نحوه ی تامین اعتبار مورد نیاز به مبلغ 50 میلیارد ریال نیز به شرح زیر است:

اختصاص 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات جرائم رانندگی امسال توسط استانداری و تامین اعتبار تا سقف 25 میلیارد ریال از محل تخصیص قیر رایگان یا زمین معوض توسط اداره کل راه و شهر سازی استان.

اتمام عملیات و بهره برداری از پروژه حداکثر تا پایان سال مالی 95 است و هماهنگی مباحث اجرایی و نظارتی نیز برعهده ی اداره کل راه و شهرسازی و دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خواهد بود.

مجموع محور مورد بازدید استاندار خراسان رضوی، 55 کیلومتر است که 28 کیلومتر آن در محدوده ی شهرستان کاشمر واقع شده است و عملیات خاکی شش کیلومتر ان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

برای اجرای این پروژه دو میلیارد و 40 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و تملک دارایی های سرمایه ای اختصاص یافته که تخصیص آن تا کنون 750 میلیون تومان بوده است.

پیش بینی برای تکمیل این محور حدود 90 میلیارد تومان است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.