با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خانه کتاب ایران آیین افتتاحیه باشگاه کتابخوانی کشوردر پایتخت کتاب ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابورگفت: هفته کتاب، به علت همزمانی با ایام اربعین حسینی و با توجه به برنامه‌های مرتبط موسسات و نهادهای مختلف با موضوع "هفته کتاب و اربعین"، عملا به دهه کتاب تبدیل شده است.
عباس کرخی افزود: آیین افتتاح باشگاه کتابخوانی  کشوردر نیشابور، پایتخت کتاب ایران نیز همزمان با آیین افتتاحیه هفته کتاب جمهوری اسلامی درنیشابور برگزار می‌شود.
کرخی تصریح کرد: سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولان لشکری و کشوری در این مراسم حضور دارند.
وی گفت: در این مراسم ده نفر از شعرای شهیر گویشی کشور حضور دارند و اشعار خویش را باگویش محلی می خوانند.
دبیراجرایی هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابور افزود: مراسم افتتاحیه باشگاه کتابخوانی کشور بطور همزمان با آیین افتتاحیه بیست و چهارمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
با توجه به اینکه نیشابور پایتخت کتاب ایران می باشد امسال با برنامه ریزی وتشکیل ستاد بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در نیشابور  از ۲2 آبان‌ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار