سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز: در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم نمایش خوبی را ارائه دادند و با توجه به بضاعتی که داریم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی با شهرداری ساوه گفت: متاسفانه قبل از بازی با اتفاقی که برای میثم برمشوری افتاد و مصدومیت وی برنامه های ما به هم ریخت و نتوانستیم تاکتیک‌های مورد نظرمان را پیاده کنیم. به هر حال بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول به دو گل رسیدیم و میتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم که متاسفانه این موقعیت ها را از دست دادیم.

کمالی ادامه داد: در نیمه دوم به گل های سوم و چهارم رسیدیم و قطعا می‌توانستیم 2 گل دیگر به ثمر برسانیم که متاسفانه بازیکنان ما این موقعیت‌ها را از دست دادند.

وی ضمن اظهار تاسف از صحنه ای که روی گل سوم ساوه اتفاق افتاد؛ گفت: من فکر می کنم روی گل سوم شهرداری داور بازی اشتباه بزرگی کرد در حالی که ما در حمله موقعیت دو به تک را به وجود آورده بودیم آنها روی بازیکن ما خطا کردند و حتی خودشان قبول داشتند که خطا کردند و عقب نشسته بودند اما داور اشتباه کرد و خطا نگرفت و همان توپ تبدیل به گل سوم حریف شد که پس از آن هم گل چهارم  را دریافت کردیم.

سرمربی ارژن اضافه کرد: در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم نمایش خوبی را ارائه دادند و با توجه به بضاعتی که داریم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

حمیدرضا کمالی در انتها گفت: به داوران این بازی خسته نباشید می گویم؛ هیچ وقت نه به داوری اعتراض کردم و نه بی احترامی اما ای کاش که داورها کمی تمرکز داشته باشند. حیف است که تیمی مانند ارژن با هزینه های زیاد شخصی به این سطح بازگشته و فعالیت می کند؛ به نظرم داور تنها یک سوت اشتباه داشت، که در همان صحنه تیم ما گل سوم را دریافت کرد. به هر حال امیدواریم داورها روزهای بهتری داشته باشند؛ تیم ها هزینه می کنند و باتوجه به شرایط اقتصادی با هزینه های گزاف به این شهر و آن شهر می روند، انتظار این است که عدالت رعایت شود. امروز میتوانستیم با برد زمین را ترک کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار