سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: این تیم بندر عباسی از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به نظر من جایگاه این تیم فراتر از رده‌ای است که اکنون آنها در آن حضور دارند.

رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی این تیم در مقابل آذرخش بندر عباس گفت: دیدار با آذرخش بسیار دشوار بود و این تیم با انگیزه زیادی در مقابل ما ظاهر شد و شرایط در مسابقات به صورتی شده است که تیم‌های پایین جدولی بسیار با نشاط پا به میدان می‌گذارند.

وی ادامه داد: هواداران تیم آذرخش بسیار پرشور بودند و کار را برای ما مشکل کردند و این تیم بندر عباسی از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت و به نظر من جایگاه این تیم فراتر از رده‌ای است که اکنون آنها در آن حضور دارند، البته خوشحال هستم که توانستیم هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم و بتوانیم جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کنیم.

لک در خصوص رکورد استثنایی آنها در مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: مجموعه تیم ما درگیر این مسائل نیست، ما سعی می‌کنیم که در هر بازی با یک برنامه خاص وارد زمین شویم و سعی می‌کنیم که تمامی امتیازات ممکن را کسب کنیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در پایان در مورد بازی هفته آینده تیمش در مقابل مس سنگون گفت: تمرکز ما کاملا بر روی بازی با مس سنگون معطوف شده است و گروه آنالیز ما مشغول کار کردن بر روی این تیم است. بازیکنان ما امروز را به ریکاوری و استراحت می‌پردازند و از فردا مجددا تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم. مس نیز تیم بسیار خوبی است و در هفته‌های گذشته نتایجی خوبی کسب کرده البته ما امیدوار هستیم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم و با توجه به امتیاز میزبانی با دست پر از زمین خارج شویم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار