کرمانشاه ؛

دستگیری قاچاق چیان و کشف کالای قاچاق

در هفت ماهه امسال 234 "قاچاقچی" در کنگاور دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف بيش از120 ميليارد ريال کالای قاچاق و دستگيری 212 مرد و 22 زن در اين زمينه در هفت ماهه ابتدای امسال خبر داد.

سرهنگ حسين براری گفت : مقام معظم رهبری در سال جاری تاکيد ويژه‌‎ای بر کشف کالای قاچاق داشتند، لذا اين انتظامی با بهره‌گيری از تمامی امکانات و توان خود به پيام فرماندهی معظم کل قوا لبيک گفت و اقدامات موثری را در بحث کشف کالای قاچاق انجام داد.

وی با اشاره به اجرای 145 مورد عمليات پليسی در هفت ماهه ابتدای امسال افزود : این تعداد عملیات منجر به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بالغ بر 120 ميليارد ريال و با رشد 100 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

براری با اشاره به اینکه  در اين مدت بيش از 17 باند کالای قاچاق که عموما از شهرستان‌های مرزی استان بودند متلاشی شده است همچنين 212 مرد و 22 زن در اين زمينه دستگير و 212 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور البسه، سيگار، احشام، لوازم منزل، لوازم آرايشی و موبايل را از جمله کالاهای ضبط شده اعلام کرد.

براری دستيابی به اين موفقيت را نتيجه لبيک به فرمان مقام معظم رهبری و تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نيز تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی، برنامه ريزی، تقويت گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنين تقويت ايست و بازرسی شهيد زنگنه دانست.

اين مقام انتظامی با اعلام اينکه هدف اصلی پليس در مبارزه با قاچاق کالا، پيشگيری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصادی کشور و حمايت از نهادها و سازمان‌های فعال در حوزه "اقتصاد مقاومتی" است، گفت: تشديد مبارزه با قاچاق کالا و تامين امنيت فعالان و سرمايه‌گذاران اقتصادی، محوری‌ترين برنامه نيروی انتظامی شهرستان کنگاور است و اين مهم در تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بسيار کارگشا خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.