کرمانشاه؛

انهدام باند دو نفره سرقت در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری اعضای باند دو نفره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيري اعضاي باند دو نفره سرقت خبر داد و گفت: دو متهم دستگير شده بيش از 30 مورد سابقه سرقت در کارنامه خود دارند.
سرهنگ "رضا شيرزادي" بيان داشت: در راستاي تشديد مبارزه با سارقان و مجرمان سطح شهرستان کرمانشاه، ماموران کلانتري 15 شريعتي و 21 کشمير در حين گشت زني در سطح حوزه خود به دو مرد جوان مشکوک مي شوند.
وي افزود: با نزديک شدن به افراد مظنون مشخص شد، يکي از آنها در حال سرقت و باز کردن درب منزل و ديگري نيز با خودرو در حال پرسه زني و ديد زدن خودروهاي پارک شده است.
سرهنگ شيرزادي اضافه کرد: ماموران کلانتري 21 کشمير سريعا اقدام به استعلام شماره پلاک خودرو وي مي کنند و مشخص مي شود خودرو متهم سرقتي است، که در همين حين راننده متوجه حضور پليس مي شود و به همراه ديگر همدستش اقدام به فرار مي کند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: اکيپ گشت در اقدامي سريع و با شگرد هاي خاص پليسي و به کارگيري ساير گشت هاي سطح حوزه، تمامي راه هاي فرار متهم را مسدود مي کند و در نهايت موفق به توقيف خودرو و دستگيري سارقان مي شوند.
وي خاطرنشان ساخت: متهمان در بازجويي هاي فني و تخصصي تاکنون به 30 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو، سرقت اماکن خصوصي و دولتي و سرقت خودرو اعتراف کرده اند، که پس از تکميل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي خواهند شد.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، باند ، دو نفره ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.