بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی: نمی شود بگوییم که رسیدن به گیتی پسند غیر ممکن است و همه چیز تمام شده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم و بقیه آن را به خدا می سپاریم.

محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از برتری تیمش مقابل یاسین پیشرو در قم اظهار داشت: بازی خیلی سختی در شهر قم بود. دو تیم برای خارج شدن از بحران پا به میدان گذاشتند. و همچنین هر 2 تیم هفته قبل شکست خورده بودند اما ما استراتژی خاص خود را داشتیم و از نیمه دفاع کردیم و گل زدیم و گل را حفظ کردیم که فکر می کنم به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم. و آن چیزی که کادر فنی می خواست را بازیکنان به نحو احسن انجام دادند اما پتانسیل تاسیسات دریایی بیشتر است.

سنگ سفیدی درباره حواشی انتهای بازی گفت: حواشی جزئی از بازی است و بالاخره پیش می آید. در قم دوهزار نفر تماشاگر به سالن آمده بود و آن ها زیر فشار بودند که چند هفته نتیجه نگرفتند و اگر من عملی انجام داده‌ام که باعث ناراحتی تیم مقابل شده‌ام از همه بازیکنان و کادر فنی قم و هوادارانشان عذرخواهی می کنم.

سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی و تاسیسات دریایی در انتها در مورد شکست های تاسیسات بیان کرد: نتایج ضعیف برای هر تیمی پیش می آید و همین تاسیسات دریایی دو سال قهرمان لیگ و آسیا شده است و بزرگترین تیم های دنیا هم روزی دچار بحران می شوند که باید خود را از بحران خارج کنند و ما هم در نهایت در این ۹ هفته ای که از لیگ برتر گذشته است سه بازی را باخته ایم . این برای تیم بزرگی مثل تاسیسات دریایی هضمش سخت است اما لیگ بیست و شش هفته است و نمی شود بگوییم که رسیدن به گیتی پسند غیر ممکن است و همه چیز تمام شده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم و بقیه آن را به خدا می سپاریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار