نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: فدراسیون در استعدادیابی کارهای مثبتی انجام داده است.

علی گرزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد استعداد یابی فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: اکنون نزدیک به 6 ماه است که فدراسیون کار استعداد یابی را در تمام استان های کشور آغاز کرده است، در این مدت هم حدود 300 نفر را فدراسیون غربال کرده است در آینده هم تصمیم داریم از بین این افراد یک امتحان به عمل بیاوریم در پایان 100 نفر را به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم.

وی درباره اینکه آیا در استان ها مربی برای کار استعداد یابی وجود دارد یا خیر، افزود: بله، اما باید بگویم کیفیت مربیان در تمام استان ها متفاوت است از طرفی هم اکنون به دلیل این که تهران پایتخت کشور است مربیان زیادی در این عرصه فعالیت می کنند،در برخی از شهرها هم شاید مربیان معدود شماری وجود داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی درخصوص اینکه آیا ورزشکاران به مسابقات اعزام خواهند شد یا خیر، تصریح کرد: صد درصد در آینده آنها را به مسابقات برون مرزی اعزام خواهیم کرد، البته باید بگویم این ورزشکاران در این چند وقت اخیر چندین مسابقه داخلی را پشت سر گذاشته اند، پس از پایان کار استعدادیابی و انتخاب شدن نفرات برتر با تائید سازمان تیم های ملی این دوندگان را برای پیشرفت و تجربه اندوزی به رقابت های بین المللی خواهیم فرستاد.

وی درمورد اینکه چه زمانی فدراسیون برای ورزشکاران اردوها تشکیل خواهد داد، بیان کرد: اکنون به دلیل سن کم این ورزشکاران فدراسیون تصمیم ندارد برای این دوندگان اردو در نظر بگیرد.

گرزی درخصوص اینکه چه شخصی جانشین وی در هیئت دو و میدانی استان زنجان خواهد شد، تاکید کرد: هر زمانی که مجید کیهانی تصمیم بگیرد مسئول هیئت زنجان انتخاب خواهد شد، متاسفانه اکنون بیشتر هیئت های استانی از داشتن رئیس محروم هستند زیر نظر سرپرست اداره می شود.باید رئیس فدراسیون پیش از انتخابات زنجان تکلیف این هیئت ها را مشخص کند.

نایب رئیس در مورد پیش بینی اش از آینده دو و میدانی خاطر نشان کرد: آینده دو و میدانی برای هیچ شخصی قابل پیش بینی نیست،منتهی داریم تلاش می کنیم با کمک همدیگر در بحث های استعداد یابی، جذب حامی مالی و ... پیشرفت قابل توجهی را در دو و میدانی کشور بوجود بیاوریم.

گرزی در پایان درخصوص انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش اعلام کرد: آن طور که من شنیده ام ایشان خیلی به دولت نزدیک هستند، از سوابق مدیریتی خیلی درخشان در کارنامه شان برخوردار هستند طبیعتا می توانند تاثیر به سزایی در ورزش کشور داشته باشند. البته نباید از کارهای مثبت گودرزی در این چند سال اخیر هم به راحتی چشم پوشی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار