گرزی گفت:ورزشکاران دو ومیدانی کاهش دریافتی نخواهند داشت و شرایط حقوقی آن‌ها تغییر می‌کند.

گرزی: ملی پوشان دو و میدانی کاهش دریافتی نخواهند داشت

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی گرزی نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص وضعیت تیم‌های ملی دو و میدانی تصریح کرد: دو میدانی جزو رشته‌های مادر است که مدال‌های زیادی در مسابقات مختلف کسب می‌کند در خصوص بیانیه ملی‌پوشان باید بگویم در ادوار گذشته اتفاق خاصی در زمینه وضعیت مالی ورزشکاران صورت نگرفته که الان روش جدیدی را در پیش بگیریم مبلغی ناچیزی به آنها داده می شد که نمی توان نام آن را حق نامید در واقع کمک‌ هزینه تمرینی ورزشکاران بود.

وی افزود: ورزشکاران در حال حاضر در اردو هستند تصمیم گرفتند که در شهر خودشان تمرین کنند اما این کار امکان‌پذیر نیست چون کنترل کافی بر ورزشکاران حاکم نخواهد بود. سجاد مرادی از جمله ورزشکارانی است که با این روش تمرین می‌کرد متأسفانه نتایج خوبی در بر نداشت چنانچه که اگر زیر نظر فدراسیون کار می‌کرد مدال‌های بیشتری می‌گرفت.

گرزی ادامه داد: ورزشکاران کاهش دریافتی نخواهند داشت و باید چند ماه سپری شود تا ببینیم که ملی‌پوشان در گذشته چه اندازه حقوق دریافت می‌کردند تا شرایط فعلی آن‌ها تغییر کند و در آن صورت نظر ورزشکاران هم مساعد خواهد شد همه ملی‌پوشانی که بیانیه صادر کردند در حال حاضر عضو تیم ملی نیستند به عنوان مثال لیلا رجبی مدتی است که اعلام خداحافظی کرد. ملی‌پوشان حق دارند که اعتراض کنند و نباید این فرصت را از آن‌ها گرفت چرا که آن‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارند.

نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: برخی رسانه‌ها اعلام می‌ کنند که حدادی ورزشکار پرهزینه‌ای است اما من معتقدم اینطور نیست اگر 300 میلیون برای وی هزینه می‌شود باید در نظر گرفت که او در مسابقات چه نتایجی کسب می‌کند حدادی در نشست خبری خود گفته بود که فدراسیون من را رها کرد معتقدم که انتقادات او به بعد از المپیک لندن برمی‌گردد که واقعا در حق وی ظلم شده بود. فدراسیون تمام هزینه های وی را تا جایی که توانسته متقبل شده است. برنامه‌های حدادی در حال پیگیری است و تمام هزینه‌های آن پرداخت می‌شود.

وی درباره اینکه آیا ضروری است کیهانی سفرهای متعددی داشته باشد عنوان کرد: برخی سفرهای فدراسیون ضروری است و خود رئیس فدراسیون باید در آن شرکت کند نمی‌توانیم رئیس یک فدراسیون را به سفرهای جهانی محروم کنیم چون این کار در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست. کیهانی باید به شهر‌های مختلف هم سفر کنم تا نقاط ضعف دو ومیدانی در استان‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهد تا برنامه‌ ریزی‌های منسجمی در این زمینه صورت بگیرد.

گرزی تاکید کرد: از زمانی که سجاد مرادی به عنوان مشاور رسانه‌ای فدراسیون انتخاب شد شرایط تغییر کرد و خیلی از مسائل و مشکلات برای ورزشکاران روشن شد در مدتی که کیهانی به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت می‌کند شرایط بهتر شد باید به وی فرصت داد تا تجربیات بیشتری کسب کند مدتی است که افراد بهتری به فدراسیون اضافه شدند امیدوارم وضعیت دو ومیدانی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار