فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری اعضای باند دو نفره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيري اعضاي باند دو نفره سرقت خبر داد و گفت: دو متهم دستگير شده بيش از 30 مورد سابقه سرقت در کارنامه خود دارند.
سرهنگ "رضا شيرزادي" بيان داشت: در راستاي تشديد مبارزه با سارقان و مجرمان سطح شهرستان کرمانشاه، ماموران کلانتري 15 شريعتي و 21 کشمير در حين گشت زني در سطح حوزه خود به دو مرد جوان مشکوک مي شوند.
وي افزود: با نزديک شدن به افراد مظنون مشخص شد، يکي از آنها در حال سرقت و باز کردن درب منزل و ديگري نيز با خودرو در حال پرسه زني و ديد زدن خودروهاي پارک شده است.
سرهنگ شيرزادي اضافه کرد: ماموران کلانتري 21 کشمير سريعا اقدام به استعلام شماره پلاک خودرو وي مي کنند و مشخص مي شود خودرو متهم سرقتي است، که در همين حين راننده متوجه حضور پليس مي شود و به همراه ديگر همدستش اقدام به فرار مي کند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: اکيپ گشت در اقدامي سريع و با شگرد هاي خاص پليسي و به کارگيري ساير گشت هاي سطح حوزه، تمامي راه هاي فرار متهم را مسدود مي کند و در نهايت موفق به توقيف خودرو و دستگيري سارقان مي شوند.
وي خاطرنشان ساخت: متهمان در بازجويي هاي فني و تخصصي تاکنون به 30 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو، سرقت اماکن خصوصي و دولتي و سرقت خودرو اعتراف کرده اند، که پس از تکميل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي خواهند شد.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، باند ، دو نفره ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.