مجموعه داستان «اولدوز لاردان بیری قایمیشدی» نقدو بررسی شد

مجموعه داستان «اولدوز لاردان بیری قایمیشدی» روز گذشته در برنامه هفتگی کانون داستان حوزه هنری اذربایجان غربی در اورمیه نقد و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ولدوز لاردان بیری قایمیشدی نوشته «شریف مردی» ، مجموعه ای شامل 12 عنوان داستان به زبان ترکی آذری است که در این برنامه با قرائت بخشی از یکی از داستان های کتاب ویژگی های مختلف آن بررسی شد .

مسئول کانون داستان حوزه هنری انقلاب اسلامی اذربایجان غربی در این بررسی با اشاره بر ویژگی های داستانی شریف مردی ، محتوی کتاب حاضر را نشان دهنده تسلط نویسنده بر ساختارهای زبان ترکی و عناصر داستان عنوان کرد .

در ادامه این برنامه داستان کوتاه «دانشگاه» نوشته شعله رضازاده و داستان کوتاه «زخم شمشیر» نوشته خورخه لوئیس بورخه نویسنده شهیر آرژانتینی ، توسط حاضران در برنامه قرائت و نقد شد که ایراد در ترجمه اثر داستانی مزبور از مسائل مهم مطرح شده در برنامه این هفته کانون داستان حوزه هنری آذربایجان غربی بود .

کانون داستان حوزه هنری آذربایجان غربی روزهای سه شنبه هر هفته با حضور محمد علی ضیائی از اساتید دانشگاه و داستان نویسان برتر آذربایجان غربی در سالن شیخ صفی الدین ارموی شهرستان اورمیه برگزار می شود .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
یاشاسن