وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه‌های روزنامه‌ها و خبرگزاری های حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی در این بازدید و در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اقدامات انجام شده در این وزارتخانه، به افزایش پهنای باند و افتتاح فاز نخست شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر در این دولت تحقق و استقرار دولت الکترونیک را به انجام برسانیم.

وی افزود جهت تحقق دولت الکترونیک نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی هستیم که امیدوارم تا پیش از پایان دولت موفق به انجام این مهم شویم.

 واعظی با تاکید بر اهمیت سالم سازی فضای مجازی اظهار داشت: معتقد به بستن سایت‌ها نبوده و تنها سایت‌هایی که دارای صفحات غیراخلاقی  و مستهجن هستند بسته می‌شوند.

وی با تاکید بر آزادی بیان به عنوان یکی از حقوق شهروندان گفت: آزادی قلم و رسانه که بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی باشد در دولت به رسمیت شناخته می‌شود.

وزیر ارتباطات افزود: با آزادی بیان مشروع و مطابق قانون اساسی می‌توان کشوری نمونه در دنیا ساخت.

واعظی در پایان این نمایشگاه را نسبت به نمایشگاه سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: از زحمات وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی و همکاران وی در برگزاری چنین نمایشگاهی جای تقدیر  دارد.

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.