فرماندار شاهین دژ گفت:موفقیت های عرصه سلامت مرهون تلاش شبانه روزی فعالان این عرصه است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمدعباسی در این بازدید که از بخشهای مختلف بعمل آمد ضمن قدردانی از زحمات پزشکان ،پرستاران و سایر پرسنل گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید توجه ویژه به نظام سلامت است، اگر امروز موفقیتی در این عرصه به دست آمده در سایه تلاش های خستگی ناپذیر و زحمات ارزنده عرصه سلامت مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
 وی اظهار نمود: نظام سلامت در این شهرستان موفق عمل کرده و همان طور که می دانید بیمارستانی که به لحاظ کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی توان پذیرش تعداد محدودی را دارد ولی با تلاش زحمت کشان این عرصه توانسته به عده زیادی از افراد خدمات ارزنده ای ارائه نمایند .
فرماندار شاهین دژاین خدمت رسانی را مرهون انگیزه و ایثار تیم پزشکی دانست و تصریح کرد: فعالان عرصه سلامت با انگیزه و ایثار بالایی که دارد امروز توانسته خدمت رسانی مناسبی به بیماران داشته باشد .
عباسی افزود: پرسنل خدوم بهداشتی و درمانی باید سعی و تلاش خود را بکار گيرند تا بتوانند هم در حوزه بهداشت و هم در حوزه درمان، خدمات بهينه ای به این مردم عزیز که سرمایه های ایران اسلامی هستند ارائه کنند تا کشوری آباد و عاری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر داشته باشیم .


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.