فرماندار خوی گفت:بهسازی بیمارستانهای خوی از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حسین سیوانی اصل ضمن تقدیر و تشکر از مساعدتهای چشمگیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و زحمات مسئولین شبکه بهداشت و درمان خوی گفت : بهسازی بیمارستانهای خوی از اهمیت خاصی برخوردار است هر چند اگر در سطح مطلوب و در شان مردم شریف هم نباشد ولی صددرصد در روند درمان و سلامت جامعه تاثیر گذار است و امیدواریم که با اتمام بیمارستانهای در حال ساخت، مردم هرچه زودتر از  مزایای این بیمارستانها بهره مند شوند .
وی در ادامه افزود : در دو سال اخیر شاهد تحولات عظیمی در سلامت جامعه بوده ایم وی در مورد بیمارستان آیت ا... خویی گفت : این بیمارستان به صورت متروکه باقی مانده بود که در حال حاضر شاهد پیشرفت چشمگیر آن هستیم که انشاا... بزودی ساخت آن به پایان خواهد رسید .
 در ادامه این نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان خوی ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و اتحاد مسئولین استانی و شهرستانی گفت : در موفقیت سلامت جامعه وهمچنین کسب مجوز تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی این شهرستان هر کس در حد وظیفه شغلی خودش زحمت کشیده است و همدلی و اتحاد مسئولین استانی و شهرستانی باعث موفقیت و پیشرفت این شهرستان شده است و اگر خواست و مساعدتهای دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین استانی نبود صددرصد این موفقیت حاصل نمی شد .
منصور محمودزاده ضمن اشاره به پروژه های در حال انجام گفت : تحرک بسیار عظیمی از نظر ساخت و ساز و توسعه در دوسال اخیر در بیمارستانهای این شهرستان صورت گرفته که در سی سال اخیر بی نظیر بوده است .
در ادامه سایر مسئولین شبکه و روسای دانشکده پرستاری و بیمارستانها نظرات خود را ارائه نموده و در مورد ادامه فعالیتها بحث و گفتگو کردند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.