یک واحد تولیدی با حضور استاندار در بخش رامند به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در سفر استاندار یک شرکت  بسته بندی و فرآوری کشمش  و خشکبار افتتاح شد که با راه اندازی این واحد تولیدی سالانه 5 هزار تن کشمش و 2 هزار تن خشکبار روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

سفر استاندار به بخش رامند

با افتتاح این شرکت  27 نفر مشغول بکارشدند .

استاندار در بازدید از  کارگاههای تولید کفش هم گفت : باید صنعت کفش را در دانسفهان که در حال حاضر کمتر شناخته شده است  به یک برند ملی تبدیل کرد تا ضمن رونق صنعت کفش منطقه، موجب  ایجاد  اشتغال و تقویت تولید این بخش نیز شود.

 در حال حاضر 60 کارگاه تولید کفش در شهر دانسفهان  فعال است و می تواند  به 120 کارگاه افزایش یابد که فریدون همتی قول داد از  تولید کنندگان حمایت های لازم  انجام شود.

سفر استاندار به بخش رامند

همچنین  بازدید از هفت واحد تولیدی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی در ناحیه صنعتی دانسفهان از دیگر برنامه های استاندار در سفر به بخش رامند بود .

فریدون همتی در دیدار با مردم  بخش رامند در مسجد جامع شهر دانسفهان  گفت : اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان  می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات استان،از جمله بخش رامند را حل کند.

وی افزود: دوبانده کردن جاده بوئین زهرا به همدان و تکمیل سد بالاخانلو از جمله این مصوبات است که برای  حل مشکلات و بهبود رفاه حال مردم شهرستان بوئین زهرا، از جمله بخش رامند در نظر گرفته شده است.

سفر استاندار به بخش رامند

استاندار در نشست با مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی بخش رامند هم به توانمندی های اقتصادی این بخش  اشاره و اعلام کرد : رامند  دربخش های مرتبط با کشاورزی از جمله دامپروری و صنعت تولید کفش دارای جایگاه ویژه ای است که باید حمایت و تقویت شود .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار