امام جمعه قوچان از تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات شهرستان قوچان و استعدادهای این شهر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد , حجت الاسلام دستجردی در جلسه ای که با مسولین نخبگان شهر و خبرنگاران برگزار شد افزود: مطالبه گری مردم از مسئولین امرخوبیست اما باید هدفمند بوده و با تشکیل کارگروههای  تخصصی مختلف و کارشناسانه ایرادها بیان و مشکلات برطرف شود.
 امام جمعه قوچان با بیان اینکه این جلسه نقدگرایی و موضوعاتی که به شهرستان قوچان مربوط می شود گفت :برخی از سخنان افراد تنها جنبه بیان اطلاعات است نمی توان اینگونه  برنامه ریزی کرد و هیچ گونه کار اجرایی نیز صورت نمی گیرد فقط با تشکیل کارگروه میتوان مسائل را حل وفصل شود.
رییس دادگستری شهرستان قوچان نیز با بیان اینکه مقام معظم رهبری امربه معروف و نهی از منکر و وحدت کلمه به عنوان یک مسئله راهبردی از آن نام برده اند افزود: هر حرکتی انتقاد کردن به معنای تضعیف وحدت نیست نقد منصفانه می تواند این وحدت را تقویت کند.
سید حسن حسینی بیان کرد:من بعضی از نقدهایی که برخی از افراد در این جلسه داشتند را قبول داشتم اما بعضی از نقدها حاکی از اطلاعات ناقص یا اشتباه است .
حسینی با اشاره به اینکه اطلاعات ناقص یا غلط  به اصل نقادی لطمه ای وارد نمی کند اما بهتر این است که در جمعی که مسئله ای مطرح می شود تصریح کرد: اطلاعاتمان را در خصوص برخی مسایل بالا ببریم  بعد مطرح کنیم .
او با اشاره به اینکه ما سرباز این نظام هستیم و  تلکیف داریم وحدت را در بین مسئولین مخدوش نکنیم افزود:  هر مسولی در جلسات متعدد ضمن تاکید بر وحدت به حرفهای کارشناسی مسئولین پاسخ دهد از طرفی نقد ها می تواند به پیشرفت خوبی برساند.
حسینی گفت :بنده پس از انتخابات به منتخب مردم و نماینده شهرستان پیشنهاد کردم که در جلساتی از دیگر کاندیداهای مجلس استفاده کنندواز سرمایه اندوخته های فکری و معنوی ایشان بهرمند گردند
وی بابیان اینکه وظایف قوای مختلف نظام تفکیک شده و مشخص است اظهار داشت: در شان مجلس نیست که راجع به یک مدیردریک بخش خاص اظهار نظر کند.
 رییس دادگستری قوچان با اشاره به اینکه نظارت بر اعمال مسئولین شهرستان راطبق قانون درمسیرانجام وظیفه خودمان میدانیم تاکید کرد و گفت؛ هرموردی که مردم ویامسئولین داشته باشندمیتوانند مکتوب وباسند ارائه دهند تاپیگیری نمائیم ،امر به معروف برای همه ما یک وظیفه است .
 رییس دادگستری قوچان با اشاره به روند رسیدگی مشکل کارخانه های دوچرخه و کاشی گفت:
ما میدانیم که این دو کارخانه مساله دارند وابهاماتی دربرخی اعتبارات وجود دارد وکارگران هم مشکلاتی دارند،
وی افزود ؛ قانون در این مورد پیش بینی کرده است ومیتواند مالی را که مورد حکم قرار گرفته است وصول و به طلبکاران بدهد
حسینی ریاست دادگستری قوچان درپاسخ به سوال یکی از شهروندان درباره کیفیت آب شرب قوچان نیز گفت: پزشکانی  که در امربهداشت متخصص و کارشناسند ،کارشناسانه اظهارنظر کنند اگر آب قوچان مشکل دارد اعلام کنند تا مسئولین در صددرفع آن باشند.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.