مخالفان ترامپ برای مهاجرت به کدام کشورها اقبال بیشتری از خود نشان داده‌اند؟

پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و انتخاب دونالد ترامپ مردم این کشور تمایل بسیاری برای مهاجرت از خود نشان داده‌اند.

مخالفان ترامپ برای مهاجرت به کدام کشورها اقبال بیشتری از خود نشان داده‌اند؟
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری کوبایی پرنسا، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب دونالد ترامپ، امکان مهاجرت بسیاری از شهروندان آمریکا به پاناما با امید زندگی در آرامش و شرایط بهتر وجود دارد. پاناما از مزایایی برخوردار است که در صورتی که مردم آمریکا از نتایج انتخابات راضی نباشند، می تواند یکی از پنج مقصد ایده آل برای زندگی آنها به شمار برود.

این خبرگزاری با اشاره به گزارش اینترنشنال لیوینگ (International Living) می گوید: آمریکایی هایی که قصد خروج از این کشور را دارند، از جمله 23 فرد مشهور، علاوه بر پاناما، مکزیک، اکوادور، کاستاریکا و کلمبیا را به دلیل هزینه های پایین زندگی و آب و هوای گرم مکان مناسبی برای زندگی می دانند.

بر اساس این مقاله تحت عنوان «پنج مکان خوب برای مهاجرت در صورتی که نتایج انتخابات طبق میل شما نیست»، پاناما از مزایایی بهره می برد که بسیار به سود بازنشستگان است. در این میان می توان به سواحل گرمسیری، مکان های زیبا، زیرساخت های جهان اولی و امکان تجارت و همچنین مردم شوخ طبع اشاره کرد. به علاوه، واحد پول این پنج کشور دلار است و این مسئله موجب می شود که یک فرد آمریکایی با پس انداز بازنشستگی خود و به شکل مقرون به صرفه در خارج از کشور زندگی کند.

گزارشهای رسانه های جهانی درباره امکان مهاجرت آمریکایی ها به کانادا به حدی مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت که پس از پیروزی ترامپ پایگاه اینترنتی مهاجرت به کانادا از کار افتاد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار