لرستان؛

اجرای بیش از 130 طرح اقتصاد مقاومتی در الیگودرز

فرمانده سپاه پاسداران لرستان گفت :138 طرح اقتصاد مقاومتی امسال در جهت افزایش تولید محصولات و کاهش بیکاری در الیگودرز اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردارمرتضی کشکولی روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی در الیگودرز افزود: رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی بر تحقق اقتصاد مقاومتی داشته اند چرا که توجه به این مسئله اقتصاد بیمار کشوررا نجات خواهد داد .
وی اظهارکرد: هدف سپاه همکاری با دولت در راستای تحقق آرمانها نظام می باشد واقدامات بیشتر بر این امر متمرکز شده که مردم وارد عرصه کار شوند تا علاوه بر اشتغال زایی شاهد افزایش تولیدات داخلی نیز باشیم.
وی با اشاره به اینکه افزایش تولید و کاهش بیکاری تنها با توجه به اقتصاد مقاومتی محقق می شود گفت: حدود 138 طرح جهت اشتغال زایی و افزایش تولید در سطح شهرستان الیگودرز در دست اجرا داریم و همچنین تا کنون در حوزه های تولیدی نظیر پرورش آبزیان وماکیان و شتر مرغ ودام سنگین و سبک و زنبورداری و تولید قارچ و زعفران در الیگودرز اقدامات خوبی صورت گرفته است .
سردارکشکولی اضافه کرد :همچنین در سال جاری 10 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات به این بخش ها اختصاص یافته است.
وی با تاکید بر راه اندازی بنگاه های کوچک گفت: سپاه در راستای راه اندازی حمایت و حتی بازاریابی برای رونق این طرح ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و سرمایه گذاران هم باید پای کار باشند.
وی توسعه بخش کشاورزی را از اقدامات خوب و شایسته دانست و گفت: متاسفانه با وجود دلال ها کمترین سود نصیب کشاورز می شود که تنها راه رفع این مشکل راه اندازی صنایع تبدیلی می باشد.
وی با اشاره به اینکه ما باید در هر شهرستان یک محصول را معرفی و روی تقویت آن کار کنیم گفت: اگر شهرستان الیگودرز در تولید عسل شناخته شده است باید برای معرفی آن و ایجاد صنایع بسته بندی تلاش نماییم.
شهرستان الیگودرز در شرق لرستان قراردارد.
 
انتهای پیام/ا
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار