‌مسئول آزمايشگاه دانشكده كشاورزي و منابع طبيعي واحد بروجرد گفت: عسل ارگانيك در در این واحد تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رضایی گفت: به همت گروه برنامه‌ريزي و اقتصاد دانش بنيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد، براي اولين بار توليد عسل مرغوب و ارگانيك در دانشكده كشاورزي و منابع طبيعي اين واحد انجام شد.

وی افزود: با پرورش 50 واحد كندوي عسل با تلاش دكتر جعفري به عنوان مجري طرح در سال اول با حداقل هزينه در راستاي سياست‌گذاري كلي اقتصاد مقاومتي و بدون استفاده از سموم شيميايي و به‌صورت ارگانيك 250 كيلو گرم عسل با كيفيت بالا جهت استفاده پرسنل‌ واحد و با قيمت مناسب توليد شد.

مسئول آزمايشگاه دانشكده كشاورزي و منابع طبيعي واحد بروجرد گفت: همچنين با حمايت مسئولين اين واحد دانشگاهي قرار است به‌زودي در مجموعه كشت و صنعت دانشگاه اقدام به توليد و پرورش 2000 قطعه مرغ گوشتي ارگانيك و سبز شود و در سال‌هاي بعد توسعه يابد كه درحال حاضر در مرحله نصب تجهيزات است.

در حال حاضر این واحد با بیش از 3 میلیون و 400 هزار مترمربع زمین و 125 هزار مترمربع زیر بنای آموزشی، درمانی، اداری، فرهنگی، خدماتی و رفاهی با درجه جامع در حال فعالیت است و به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی در لرستان شناخته می‌شود.

انتهاي پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.