مراسم پرده برداری از نامگذاری خیابانی به نام پهلوان شهید اسماعیل اعلمی با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهردار اردبیل در مراسم نامگذاری و پرده برداری از خیابان پهلوان شهید اسماعیل اعلمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این اقدام را حداقل ترین کاری دانست که شهرداری برای ارج نهادن به مقام یک شهید شاخص می تواند انجام دهد.

حمید لطف اللهیان از سپاه استان در راستای پیگیری تحقق امر نامگذاری خیابان پهلوان شهید اعلمی قدردانی کرد و گفت: بایستی برنامه های در راستای گرامیداشت شهدا را بیش از اینها و به بهترین شکل ممکن ترتیب دهیم.

وی افزود: شهید اعلمی در اصل حضور در میادین نظامی و دفاع از وطن را به مدال های ورزشی خود ترجیح داد، که این ارزش با هیچ چیزی قابل معاوضه نیست.

لطف اللهیان بیان کرد: شخصی که در میادین ورزشی به مدال های متعدد دست پیدا می کند اما جهاد در راه اسلام و دفاع از وطن را بر می گزیند، شایسته بهترین گرامیداشت هاست.

وی افزود: امروز اگر آرامش و امنیتی داریم ، همه مرهون خون پاک شهدا بوده و مراسماتی نظیر مراسم امروز می تواند در جهت آشناسازی نسل امروز با رشادت ها و فداکاری های شهدای والامقام موثر باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.