مشهد؛

نقشه دشمن برای آسیب های اجتماعی نقشه مدرنی است

امام جمعه شهرستان قوچان گفت: دشمن می خواهد از طریق آسیب های اجتماعی , انقلاب را نابود کند.

نقشه دشمن برای آسیب های اجتماعی نقشه مدرنی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت السلام والمسلمین دستجردی در خطبه نماز جمعه این شهر گفت: تقوی الهی ترک معثیت و پرهیز از محرمات است.
وی با اشاره به اینکه حرکت امام حسین (ع)برای نابودی جهل و نجات بخش انسانها از تاریکی جهل در جامعه ,اظهار داشت :جهل در جامعه صفت دیکتاتوری است که این نوع انسانها همیشه مغرور , گمراه و ظالم و زندگی شیطانی دارند.
امام جمعه قوچان با یاد آوری اینکه تملق گویی نتیجه آن نابودی دیکتاتوری مانند رضاخان و صدام دانست وگفت :انسانهای تملق گو گرفتار جهل ,ذلت و خواری است .
دستجردی در ادامه خطبه دوم از مطالبات رهبری سخن گفت و افزود: امام و امت در جامعه اسلامی تنگا تنگ باهم حرکت میکنند و امام می خواهد جامعه اسلامی را به قله هایی از معرفت برساند.
وی با بیان اینکه یکی از مطالبه رهبری مبارزه با آسیب های اجتماعی است گفت :مسولین باید از آسیب های اجتماعی مبارزه کنند از قبیل بیکاری , اعتیاد , فقر , خودکشی و طلاق که یکی از بدترین آسیبهای اجتماعی است.
 وی با تاکید بر اینکه بعضی انسانها می گویند دین دولتی نمی خواهیم ,و نباید دولت در مسایل دینی ورود پیدا کند افزود: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به پیروزی رسید تا اینکه حاکمیت دین مداری باشد .
رییس شورای فرهنگ عمومی قوچان با اشاره به مسولین که شاخصه ها را رعایت کنند در غیر این صورت مسول نیست تصریح کرد:مسول جامعه اگر شاخصه ها را نداشت به عنوان مسول شناخته نمی شود , یک مسول باید به دنبال شغل جوانان و بدنبال کاهش اعتیاد , فساد و فقر در جامعه باشد .
وی با بیان اینکه ما نباید با مسولین قهر کنیم بلکه ما مسول را مسول میدانیم  اما  آنها را باز خواست و خواسته های خود را محکم گفته شود گفت :گاهی می گویند مسول نمی شنود ولی حرفهای گفتنی زده شود ولو اینکه آن مسول به خواب و یا خودشان را به ناشنوایی زده باشد.
حجت الاسلام دستجردی با اشاره به اینکه نقشه دشمن برای آسیب های اجتماعی نقشه مدرنی است گفت :وقتی فیش های حقوقی سر به فلک کشیده باشد و جوانان جامعه ما بیکار باشند و صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس شود طبیعی است که دشمن خوشحال می شود و در جامعه وقتی اعتیاد زیاد باشد طبقات جامعه اختلافات فراوانی با همدیگر پیدا می کند.
وی با بیان اینکه مطالبه رهبری معیشیت مردمی است تصریح کرد:نگاه جامعه و دایمی به آسیب های اجتماعی داشته باشیم  که این آسیب ها مقطعی نیست و تحت تاثیر تبلیغ دشمن قرار نمی گیریم .
 دستجردی در ادامه با افتضاحی که در آمریکا در انتخابات به وجود آمد گفت :آمارهایی که این دو کاندیداتور اعلام کردند فقر جامعه آمریکا ۷۰درصد تشکیل دادند و ۳۰ هزار نفر انسان در سال در آمریکا به وسیله سلاحهای سرد و گرم می میرند.
 رییس شورای فرهنگ عمومی قوچان  با بیان به اینکه مهد تمدن آمریکاییها وضعیتی خوبی ندارد گفت :هر کسی که پول بیشتر خرج و فحاشی کرد آن فرد رای آورد , که در ۳۰ شهر آمریکا دست به تظاهرات و خشونتها قرار گرفت حتی خود مردم آمریکایی , پرچم کشور خودشان را هم به آتش کشیدند.
دستجردی با بیان به اینکه آمریکا یک ابر قدرت خیالی است افزود:ملت ایران هیچ اعتمادی به مسایل آمریکا ندارد و دلخوشی به هر کدام که پیروز شود ندارد .
وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها به کمک مسولین انقلابی بیایند گفت :مطبوعات و خبرگزاریها به کمک مسولین انقلابی بیایند تا در مقابل این امپراطور قوی با ساخت رسانه ایی خودشان تمام دنیا را مسخر خود کردند و ما با همت رسانه های انقلابی خودمان بتوانیم اطلاع رسانی خوب و جامع داشته باشیم .
وی در پایان تذکر به مسولین مالیاتی شهرستان و استان که باعث نارضایتی تجار , کسبه و بازاریان بود گفت :به مراجع زیربط تذکر داده میشود که تمام هسته مرکزی یک شهر تجار , کسبه و بازاریان است که بازاریان و کسبه اثر گذار خوبی در مسایل و مشکلات جامعه است .
انتهای پیام// ح.خ

برچسب ها: نقشه ، دشمن ، اجتماعی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.