مشهد؛

رادیو زیارت باگستره کشوری راه اندازی می شود

مدیرکل صدا وسینما استان خراسان رضوی از راه اندازی رادیو زیارت طی دوماه آینده با محوریت مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور دربازدید از هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابور اظهارکرد:ما در شهرستان نیشابور 90% مشکلات مردم در بحث گیرنده ای شبکه های صداوسیمارا حل کرده ایم و 10% مشکلات در روستاهای شهرستان داریم که با مذاکره با فرماندار در حال پیگیری وحل آن هستیم.

وی با اشاره به اهتمام صدا و سیمای خراسان رضوی به مقوله کتاب افزود:درقسمت صدا۷۹۰۰دقیقه و درسیما۸۱۰۰دقیقه درخراسان رضوی به موضوع کتاب پرداخته ایم.

مدیرکل صدا وسینما استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ظرف دوماه آینده رادیو زیارت باگستره کشوری در مشهد مقدس راه اندازی خواهد شد.

نصرپوریادآورشد: پتانسیل نیشابور در حوزه صدا وسیمابسیار قوی تر از شهرهای همجوار است وما معتقدیم نیشابور باید حضور پررنگ تری در شبکه های استانی و کشوری داشته باشد .

وی گفت: در زمینه انیمیشن به خصوص موضوعات مذهبی و امام رضا چنانچه استانداردها رعایت شده باشد ما از آن استفاده وپخش خواهیم کرد .

مدیرکل صدا وسینما استان خراسان رضوی تصریح کرد: هر برنامه ای که در چارچوب واستاندارد رسانه صدا و سیما باشد از شبکه استانی پخس خواهد شد وچنانچه هنرمندان نیشابوری نیز دارای این برنامه ها باشند ما استقبال می کنیم.

انتهای پیام//ر.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.